loading...
بست سینگز-bestthingz
ali بازدید : 500 سه شنبه 20 بهمن 1394 نظرات (0)

حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو در حالی با اعتراض شمار زیادی از طرفدارانش روبرو شد که عکسهایی از این خواننده در کنار مجریان شبکه های ضد ایرانی منتشر شده است که در ادامه میبینید.

سالار عقیلی به تازگی با حضور در شبکه من و تو با عوامل این برنامه گفت و گو کرد که با اعتراض سایت های خبری و مخاطبان شبکه های اجتماعی مواجه شد.

خواننده تیتراژ سریال معمای شاه که برای برگزاری کنسرت به لندن سفر کرده است به بیان توضیحاتی درباره کنسرت مزبور و مقایسه امکانات موسیقی در داخل و خارج کشور پرداخت؛ موضوعی که از چشم رسانه ها و مردم نیز دور نماند.

فارغ از دلایل این اتفاق ذکر این نکته ضروری است که حضور در شبکه ای که پایه و اساس برنامه های آن ضدیت با اصول و ساختارهای فرهنگی کشورمان است به نوعی کمک به ترویج فرهنگ غلط این شبکه های غیراخلاقی است.

عقیلی در حاشیه سفر به لندن با مجریان و عوامل این شبکه ضدانقلاب عکس یادگاری انداخت.



سالار عقیلی در کنار مجریان ماهواره ای ، ‌ همسر سالار عقیلی ، سالار عقیلی من و تو

سالار عقیلی در کنار مجریان ماهواره ای

سالار عقیلی در کنار مجریان ماهواره ای ، سالار عقیلی من و تو ، عکسهای سالار عقیلی

سالار عقیلی در کنار مجریان ضد ایرانی



سالار عقیلی و گروه موسیقی اش در خارج از کشور ، عکسهای سالار عقیلی ، ‌سالار عقیلی و مجریان ماهواره ای

سالار عقیلی در کنار مجریان ماهواره ای



سالار عقیلی در لندن ، ‌سالار عقیلی و مجریان ماهواره ای ، سالار عقیلی در کنار سیما بینا


وی همچنین در حاشیه کنسرت اخیرش در آلمان با «سیما بینا» عکس گرفت.




سالار عقیلی و همسرش ، سالار عقیلی در کنار سیما بینا ، سالار عقیلی در شبکه من و تو

سالار عقیلی و همسرش در کنار سیما بینا



حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! + … – سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر


۱ روز پیش – حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس, جریان مهاجرت سالار عقیلی به هیچ وجه صحت ندارد. گفتنی … اولین عکس آزاده نامداری در کنار همسر جدیدش! حمید جبلی … سوتی هایمجریانتلویزیون را بگویید و جایزه بگیرید!



حضور “سالار عقیلی” در شبکه من و تو! + عکس – نمناک

namnak.com/25912-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو.html


سالار عقیلی و سالار عقیلی در خارج و سالار عقیلی در شبکه من و تو و عکس سالار عقیلی در شبکه من و تو را در نمناک ببینید.

عکس سالار عقیلی در کنار سالومه و بهزاد بلور در شبکه من و تو

www.topnaz.com › دسته‌بندی نشده


۱۴ ساعت پیش – حالا سالار عقیلی برای تور کنسرتش در لندن حضور دارد، تصاویر تازه‌ای با بهزاد بلورمجریبی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این …

سالار عقیلی هم در شبکه من و تو دیده شد ! / ماجرای … – پرشین وی

www.persianv.com/pic/view/012231.php


۱ روز پیش – جشن تولد ماهچهره خلیلی در کنار همسرش بر فراز آسمان تهران! …. پس از پایان کنسرت سالار عقیلی, سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و بهزاد بلور مجری …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! + … – بیتوته

www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری


۲۳ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکهماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

عکس سالار عقیلی در کنار سالومه و بهزاد بلور در شبکه من و تو …

www.p30s.ir › پی سی اس


۱۲ ساعت پیش – حالا سالار عقیلی برای تور کنسرتش در لندن حضور دارد، تصاویر تازه‌ای با بهزاد بلورمجریبی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این …

عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار …

mobna.com/216153/عکس-های-یادگاری-سالومه-مجری-من-و-تو-و-به.html


image holder ۰۹:۳۸:۰۷ – ۱۳۹۴/۱۱/۰۴. عکس های جدید سالومه سیدنیا و بهزاد بلور مجریان شبکه هایمن و تو و بی بی سی را در کنار سالار عقیلی مشاهده خواهید کرد.

سالار عقیلی و همسرش در کنار مجریان ماهواره ای! + تصاویر

pixlove.rozblog.com/سالار-عقیلی-و-همسرش-در-کنار-مجریان-ماهواره-ای.html


۱ ساعت پیش – حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو در حالی با اعتراض شمار زیادی از طرفدارانش روبرو شد که عکسهایی از این خواننده در کنار مجریان شبکه های …

مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو manoto + عکس :: آونگ …

avangha.blog.ir/…/مصاحبه%20سالار%20عقیلی%20با%20شبکه%20من…


سالار عقیلی که گویا در کشور لندن کنسرت دارد به شبکه من و تو رفته است! ….. سالار عقیلی در کنار مجریهایمن و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و …

عکس سالار عقیلی در کنار سالومه و بهزاد بلور در شبکه من و تو

www.fastcamp.ir/…/عکس-سالار-عقیلی-در-کنار-سالومه-و-بهزاد-ب.html


۱۲ ساعت پیش – عکس یادگاری سالار عقیلی با سالومه و بهزاد بلور در من و تو سالار … بهزاد بلور مجریبی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این شبکه، …

سالار عقیلی در شبکه ماهواره‌ای من و تو +عکس – سایت تفریحی …

pop-music.biz/2016/01/24/سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهواره‌ای-من-و-تو/


۱ روز پیش – آیا سالار عقیلی به لندن مهاجرت و با شبکه «من و تو» گفتگو … …. سالار عقیلی در کنار مجریهایمن و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و …

شبکه “من و تو” جای سالار عقیلی نیست! – پایگاه تحلیلی …

www.alborzban.ir/5300/شبکه-من-و-تو-جای-سالار-عقیلی-نیست/


۲۳ ساعت پیش – در پی حضور سالار عقیلی در شبکه “من و تو“. شبکه “من و تو” جای سالار عقیلی نیست! … چنین اتفاقاتی جلوگیری نمود. عکس یادگاری سالار عقیلی با مجریان و عوامل شبکه. سالار عقیلی در کنار سیما بینا و همسرش – حاشیه کنسرت لندن.

کلیپ مصاحبه با سالار عقیلی در شبکه من و تو | دانلود سریال …

model2016-photo.ir/…/کلیپ-مصاحبه-با-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و/


۱۳ ساعت پیش – مصاحبه سالار عقیلی با شبکه من و تو manoto + عکس … سالار عقیلی در کنار مجریهای منو تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با …

سالار عقیلی در شبکه manoto | دانلود سریال 94

model2016-photo.ir/2016/01/23/سالار-عقیلی-در-شبکه-manoto/


۲ روز پیش – دانلود فیلم سالار عقیلی شبکه من و تو – دانلود فیلم جدید www.marzema.com › اخبار ۱ ساعت پیش – دانلود فیلم … برچسب ها: مجری، شبکه ی من و تو، من وتو، manoto، سالومه،. ….. علی دایی در کنار سالار عقیلی و نوه فردین + عکس …

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو – فان سیتی

f30t.ir/search/?q=ماجرای+حضور+سالار+عقیلی+در+شبکه+من+و+تو


سالار عقيلي در کنار مجری های من و تو در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقيلي و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس – …

bangbong.ir › فرهنگ و هنر › سینما ، تئاتر و تلویزیون


سالار عقیلی در کنار مجری های من و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن …

سایت خبری آذرقلم | حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو + …

azargalam.ir/?p=38786


۲۳ ساعت پیش – آذرقلم: سالار عقیلی، خواننده ی موسیقی سنتی ایرانی عصر امروز در شبکه ی ماهواره ای «من و تو» حضور پیدا کرد … سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو.

جزئیات حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو

morix.ir/news/13730


۱۴ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

سالار عقیلی در شبکه ماهواره‌ای من و تو +عکس – دانلود رایگان با …

www.sar3damusic.ir/…/سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهوارهای-من-و-تو-عکس.ht…


۲۳ ساعت پیش – آیا سالار عقیلی به لندن مهاجرت و با شبکه «من و تو» گفتگو . …. سالار عقیلی در کنار مجریهای من و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس – بعدی

googleart.ir/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-دردسرسا/


۱۹ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکهماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

عکس مجریان من و تو و بی بی سی کنار سالار عقیلی | سایت …

beroznews.com/tag/عکس-مجریان-من-و-تو-و-بی-بی-سی-کنار-سالار-ع/


در حالی که شب گذشته انتشار عکس سالار عقیلی در شبکه من و تو سر و صدای زیادی به پا کرد این بار عکس های جدیدی از سالار عقیلی همراه با عوامل من و تو در کنسرتش …

عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار …

tnews.ir/news/090A56292426.html


عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار سالار عقیلی! … افزایش کانون ریزگردهای داخلی درکنار مشکل ریزگردها در سال های اخیر، ارومیه را به سمت.

سالار عقیلی هم در شبکه من و تو دیده شد ! / ماجرای مهاجرت سالار …

tozibae.ir/2016/01/سالار-عقیلی-هم-در-شبکه-من-و-تو-دیده-شد-ما/


۲۰ ساعت پیش – پس از پایان کنسرت سالار عقیلی, سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو و بهزاد بلور مجری شبکه بی … مژده لواسانی در کنار سالار عقیلی و همسر و پسرش.

سالار عقیلی و همسرش در کنار مجریان ماهواره ای! + تصاویر – خانه

javuni.ir/news/23817


۲ ساعت پیش – حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو در حالی با اعتراض شمار زیادی از طرفدارانش روبرو شد که عکسهایی از این خواننده در کنار مجریان شبکه های …

دانلود فیلم سالار عقیلی در شبکه منوتو برنامه منوتو پلاس – گهر

gahar.ir/سالار-عقیلی-در-شبکه-منوتو-حضور-یافت-عک/


۲ روز پیش – سالار عقیلی در شبکه منوتو,عکس سالار عقیلی در شبکه منوتو,فیلم سالار عقیلی در شبکه منوتو,دانلود کلیپ سالار عقیلی در … مجریان برنامه استیج stage شبکه… …. عکس های جدید نامزد سابق کریس رونالدو درکنار نامزد ایرانی اش.

دستان مجری زن شبکه من و تو بر شانه های سالار عقیلی + تصاویر

tabnakbato.ir/…/دستان-مجری-زن-شبکه-من-و-تو-بر-شانه-های-سالار-عقیل…


۲۳ ساعت پیش – دستان مجری زن شبکه من و تو بر شانه های سالار عقیلی + تصاویر. سالار عقیلی به تازگی با حضور در شبکه «من و تو» با عوامل این برنامه گفت و گو کرد که با اعتراض سایت‌‌های … زیبا بروفه در بیمارستان در کنار برادرزاده یک روزه اش!

سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو + تصاویر

www.poonak.org/سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهواره-ای-من-و-تو-ت.html


۱۵ ساعت پیش – سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو + تصاویر ظاهرا مسئولان وزارت ارشاد، … بلورمجری بی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این شبکه، به … علی دایی در کنار سالار عقیلی و نوه فردین + عکس · مجری معروف شبکه ماهواره …

مصاحبه با “من و تو” کار دست سالار عقیلی داد – فرارو

fararu.com/fa/news/…/مصاحبه-با-من-و-تو-کار-دست-سالار-عقیلی-داد


۲ ساعت پیش – مصاحبه با “من و تو” کار دست سالار عقیلی داد … پس از حواشی اخیر حضور سالار عقیلیدرشبکه من و تو و انتشار عکس‌هایش با مجریان این شبکه و بی بی سی فارسی؛ این خواننده موسیقی ایرانی از جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شد.

دردسر حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو | آریاهوم

aryahome.ir › فرهنگ وهنر › دنیای موسیقی


۱ روز پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکهماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

سالارعقیلی | Search Instagram • Tofo.me: Instagram Online …

tofo.me/tag/سالارعقیلی


سالار عقیلی و گروهش در کنار ندا مجری من و تو #سالارعقیلی #سالارعقیلی_و_ندا #من_و_تو … سالار عقیلی درشبکه من و تو انتشار تصویر سالار عقیلی خواننده رسمی و …

عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار …

newsdaily.blogsky.com/…/عکس-های-یادگاری-سالومه-مجری-من-و-تو-و-بهزا…


۱ روز پیش – عکس های جدید سالومه سیدنیا و بهزاد بلور مجریان شبکه های من و تو و بی بی سی را در کنار سالار عقیلی مشاهده خواهید کرد. کنسرت سالار عقیلی در لندن.

ایا عقیلی در من و تو حقیقت دارد – خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=ایا+عقیلی+در+من+و+تو+حقیقت+دارد


عکس های جدید سالومه سیدنیا و بهزاد بلور مجریان شبکه های من و تو و بی بی سی را در کنار سالار عقيليمشاهده خواهید کرد. کنسرت سالار عقيلي در لندن درحالی که پس از …

الف – تصویر سالار عقیلی در شبکه من و تو

alef.ir/vdceop8xzjh8wpi.b9bj.html?326691


۲ روز پیش – … سایتها تصویری از سالار عقیلی(خواننده) در استودیو شبکه تلویزیونی “من و تو” منتشر … … تو رو خدا این مرزبندی های غیر واقعی رو کنار بذارین.

ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو – پارسینه

www.parsine.com/fa/news/…/ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-…


۱ روز پیش – حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه‌های شبکه‌ ماهواره‌ای من و تو، ادامه پخش صدای این خواننده در معمای شاه در هفته‌های پیش رو در … ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو…. عکس: خانم ایران شاقول، مجری اخبار تلویزیون در سالهای دهه شصت …. عکس/ سگ بمب یاب کنارهواپیمای رییس جمهور چین در مهرآباد.

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس …

www.zibakade.com › فرهنگ و هنر › موسیقی


۱ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. اخبار,اخبار فرهنگی,سالار عقیلی. سالار عقیلی درشبکه من و تو. اخبار,اخبار فرهنگی,سالار عقیلی.

عکس: حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو!! – shebreh.ir

www.shebreh.ir › فرهنگ و هنر › اخبـار هنرمندان


۲۱ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو / عکس | راوی – آی‌ پسند

ravipress.ir/exchange/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-عکس


۲ روز پیش – شایعه مهاجرت سالار عقیلی از ایران تکذیب شد/ چرا سالار با من و تو گفت و … فاطمه معتمدآریا برگزیده جشنواره «داکا» شد · تصویر محمدرضا گلزار در کنار نوه فردین … از حمله به صفحه نامزد سابق رونالدو تامجری معروف با هواداران ایرانی!

رسوایی مجری شبکه من و تو | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/24369


۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – این مجری تلویزیون ،همچنین در صحنه‌ای در کنار منحرفین جنسی … تاکنون چندمجری دختر مانند «پریسا سحرخیز»، به دلیل خوی متجاوز مدیران و کارکنان «من و تو»، از این شبکه پا به فرار گذاشته اند. … ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن.

سالار عقیلی و حضور و مصاحبه با شبکه من و تو!!+تصاویر

www.niksalehi.com/tasviri/archives/245848.php


۴ روز پیش – بهنوش طباطبایی با چادر در کنار زوج مشهور بازیگر + عکس … سالار عقیلی به تازگی با حضور درشبکه «من و تو» با عوامل این برنامه … سالار عقیلی در حاشیه سفر به لندن با مجریان و عوامل اینشبکهضدانقلاب عکس یادگاری انداخت.

حرف های پریسا سحرخیز مجری شبکه من و تو – جديدترين اخبار …

www.momtaznews.com/حرف-های-پریسا-سحرخیز-مجری-شبکه-من-و-تو/


حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! …. تاریخ ارسال خبر: ۲۵م آذر ۱۳۹۲ افشاگری مجری و برنامه‌ساز سابق شبکه من و تو و بازگو کردن سبب … برنامه “ویتامین ۳” در برنامه شنبه صبح امروز در کنار مجریگری شغل دیگری را نیز انتخاب کرد.به .

پس‌لرزه‌های حضور سالار عقیلی، خواننده رسمی، در شبکه “من و …

yektajrobeh.ir/28284/


۱۰ ساعت پیش – پس‌لرزه‌های حضور سالار عقیلی، خواننده رسمی، در شبکه “من و تو”، و … شاه”، کهعقیلیتیتراژشان را خوانده+ تصویری که او از خود در کنار سیما بینا منتشر کرده … در استودیوی شبکه من و تو، و تصاویر یادگاری‌اش با مجریان این شبکه و …

«من و تو» و معمای سالار عقیلی – تفریحی

tafrihy.net/post/6386-«من+و+تو»+و+معمای+سالار+عقیلی

۵۹ دقیقه پیش – + تصاویر تازه های فرهنگ و هنر سالار عقیلی و همسرش در کنار مجریان ماهواره … از حضور درشبکه من و تو با مجریان آن ور آبی عکس یادگاری گرفتعکسی …

عکس هاي يادگاري سالومه مجري من و تو و بهزاد بلور در کنار …

www.chekhabar.ir/…/عکس%20هاي%20يادگاري%20سالومه%20مجري%20م…


۱ روز پیش – عکس هاي جديد سالومه سيدنيا و بهزاد بلور مجريان شبکه هاي من و تو و بي بي سي را در کنار سالار عقيلي مشاهده خواهيد کرد.

سینما خبر

www.cinemakhabar.ir/


… پرستویی از دروازه غار تا روی پرده‌ی نقره‌ای سینما · ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو! … جشن تولد ماهچهره خلیلی در کنار همسرش بر فراز آسمان تهران! ….. «کریس راک»، مجری سیاهپوست مراسم اسکار، اگرچه همچون بسیاری دیگر از همکاران خود، این …

سلامت جنسی – صفحه 0

jensi.vistablog.ir/page/%5C%22/search?q=کتک


۱ روز پیش – عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار سالار عقیلی! …. برچسب ها نقشهشبکه ضد ایرانی من و تو برای سالار عقیلی + عکس , شبکه …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! + … – پارست

www.parset.com/…/4000454_hzor_salar_aghily_dar_shabkeh_man_o_t…


۱ روز پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو به گزارش پایگاه خبری شباویز ،در پی انتشار شایعه مهاجرتسالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و …

سالار عقیلی و همسرش در کنار مجریان ماهواره ای! + تصاویر …

berozbash.ir/1394/11/05/سالار-عقیلی-و-همسرش-در-کنار-مجریان-ماهو/


۱ ساعت پیش – حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو در حالی با اعتراض شمار زیادی از طرفدارانش روبرو شد که عکسهایی از این خواننده در کنار مجریان شبکه های …

عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار …

feedgah.com/lastnews/…/عکس-های-یادگاری-سالومه-مجری-من-و-تو-و-به/


۱ روز پیش – عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار سالار عقیلی! عکس های جدید سالومه سیدنیا و بهزاد بلور مجریان شبکه های من و تو و بی بی …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس – …

www.titr24.com/News.aspx?NewsID=dwVfvy…


۱ روز پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکهماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

دانلود کلیپ سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس – مطالب جدید

newspost.ir/دانلود-کلیپ-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو/


۲ ساعت پیش – ۱۲ hours ago – دانلود فیلم مصاحبه سالار عقیلی شبکه من و تو ماجرا عکس … در کنارهمسرش + عکس · رضا صادقی و سالار عقیلی در کنسرت مشترک + عکس …. سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در تازه ترین پستش در فیس بوکش با …

حضورجنجالی مجری شبکه من وتودر شبکه iFILM+عکس – صراط

www.seratnews.ir/…/حضورجنجالی-مجری-شبکه-من-و-تودر-شبکه-ifilm-ع…


در هیاهوی برگزاری با شکوه انتخابات شبکه iFILM که متعلق به سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی … بادام، شروع خوبی است برای کنار گذاشتن مولتی ویتامین. … سالار عقیلی در شبکه من و تو حضور پیدا کرد. … تا اینجا اشکالی بر این اقدام شبکه iFILM وارد نیست، اما حضور یکی از مجریان شبکه ضد انقلاب “من و تو” به نام “سالومه سیدنیا” …

جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو +عکس

web-lord.toskablog.ir/?id=629439&weblogid=113927


۲۰ ساعت پیش – نقشه شبکه ضد ایرانی من و تو برای سالار عقیلی + عکس … 4 hours ago – عکسسالار عقیلی با سالومه سیدنیا و ندا جناب و بهزاد بلور مجریان ماهواره ای عکس یادگاری سالار عقیلی خواننده …. اولین عکس آزاده نامداری در کنار همسر جدیدش!

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس – …

www.javan98.com/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-دردسرسا/


۲۱ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکهماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! – تودی لینک

2daylink.com/چهره-ها/…/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و-تو-دردسرسا/


۳ ساعت پیش – تودی لینک. اخبار,اخبار فرهنگی,سالار عقیلی. سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. اخبار,اخبار فرهنگی,سالار عقیلی. سالار عقیلی در شبکه من و تو.

دمادم | عکس جنجالی سالار عقیلی با کارمندان شبکه من و تو

damadam.ir/تالار…سالار-عقیلی…کارمندان-شبکه-من-و-تو/…/1614956


۱۳ ساعت پیش – ماجرای حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو … “من و تو، تصاویر یادگاری تازه اش را با اهالی این شبکه و مجری “بی بی سی” منتشر …. از گوشه و کنار وب.

تصاویری از حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس

www.faz2fun.ir/…/تصاویری-از-حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-من-و.htm…


۱۱ ساعت پیش – تصاویری از حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس. نوشته: SAEED; بهمن 4ام, 1394 … سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. سالارعقیلی.

حرکت تهوع آور مجری چندش و زشت شبکه من و تو + عکس – فراناز

www.faranaz.com/the-host-executive-disgusting-manoto.html


حرکت تهوع آور مجری چندش و زشت شبکه من و تو سیاوش صبا مسواک زدن با خون در کنار منحرفین جنسی … عکس سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای manoto … اين مجري تلويزيون در صحنه‌اي در کنار منحرفين جنسی انگيسی با خون دندانهايش را مسواک مي‌زند.

حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو! + عکس – شرق پرس

www.sharghpress.com/…منتخب…/حضور-سالار-عقیلی-در-شبکه-ماهواره-ا…


۲ روز پیش – شرق پرس: آیا انتشار عکس حضور سالار عقیلی در استادیوی شبکه من و تو برای وی حاشیه ساز خواهد شد؟ aghili514. برچسب ها : حاشیه, سالار عقیلی, شبکه ماهواره ای من و تو, عکس … فوری/ محمد اینانلومجری تلویزیون و کارشناس محیط زیست … به نفع کسی کنار نخواهم رفت/ آدم پوپولیستی نیستم/ هدفم خدمت است نه پست و …

سالار عقیلی در شبکه من و تو چه گفت؟ | حضور سالار … – قطره

www.ghatreh.com/news/nn29972706/سالار-عقیلی-شبکه-گفت


۲۰ ساعت پیش – حضور سالار عقیلی خواننده موسیقی ایران در یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای من و تو، ادامه … عکس یادگاری «سالار عقیلی» با مجریان «شبکه معاند من و تو» … مدارس علمیه در کنار بقاع متبرکه تاسیس شوند/از فضای معنوی امامزادگان برای …

عکس یادگاری سالار عقیلی با سالومه و بهزاد بلور در من و تو

https://www.webgardha.com/…/عکس-یادگاری-سالار-عقیلی-با-سالومه-و-…


۱۷ ساعت پیش – عکس یادگاری سالار عقیلی با سالومه و بهزاد بلور در من و تو سـالـار عـقیلـی … بلورمجـریبی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این شبکه، به یادگار گرفـته است. … عمو پورنگ با تیپ جذاب در کنار دو خواننده معروف پاپ …

سالار عقیلی مهاجرت کرد؟ / حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو!!

www.lavashak.net/…/سالار+عقیلی+مهاجرت+کرد؟++حضور+سالار+عقیلی…


سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو در پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با شبکه ماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن …

ماجرای حضور سالار عقیلی در استودیوی من و تو پلاس | بادبادک

www.badbadakmedia.com/…/1230-ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-استود…


۱ روز پیش – سالار عقیلی در گفتگو با مجریان برنامه من و تو پلاس، از نخستین اجرای حرفه‌ای خود در سال ۱۳۷۴ در فرهنگسرای شفق گفت و در نهایت به کنسرت‌های …

سالار عقیلی از حضور در منو تو تا حذف از جشنواره موسیقی | خط …

www.khatebartar.com/…/سالار-عقیلی-از-حضور-در-منو-تو-تا-حذف-از-ج…


۳۴ دقیقه پیش – بعد از حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو، انتشار اخبار ضد و نقیض درباره‌ی عواقب … و انتشار عکس‌هایش با مجری بی‌بی‌سی فارسی و عوامل شبکه منو تو، گمانه‌زنی‌های درباره … سالار عقیلی این بار درکنارکارکنان بی بی سی فارسی!

حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو دردسرساز شد! +عکس … – …

zarchoobe.ir/shop/zarchoobe/page/page_adv.php?id_page=3338


۱۸ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو باشبکهماهواره‌ای «من و تو»، یکی از نزدیکان وی در گفتگو …

جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو … – پارس ناز

www.parsnaz.ir/salar-aghili-satellite-manoto.html


جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو سالار عقیلی خواننده تیتراژ سریال پر … تلخ ترین عاشورا برای مجری معروف + عکس · بازیگر معروف هالیوود در کنار …

بیوگرافی سیاوش صبا مجری من و تو + عکس – جذبه

jazabeh.com › گالری عکس


سیاوش صبا مجری شبکه من و تو زندگینامه مجری مرد من و تو عکس همسر سیاوش صبا … این مجریتلویزیون در صحنه‌ای در کنار منحرفین جنسی انگیسی با خون دندانهایش را مسواک می‌زند. … عکس سالار عقیلی و همسرش حریر شریعت زاده و فرزندش + بیوگرافی …

#salaraghili on Instagram | noneGRAM

https://www.nonegram.com/tags/SalarAghili


سالار عقیلی، خواننده “معمای شاه” بعد از حضور در برنامه “من و تو”، ساعاتی پیش تصاویر یادگاری تازه‌اش را با اهالی این شبکه و مجری “بی بی سی” منتشر کرد. … سالار عقیلی دیشب قبل از کنسرت در برنامه من و توپلاس درکنار سحر و ندا #سالارعقیلی …

رسوایی سیاوش صبا مجری بهایی شبکه من و تو + عکس | سایت …

dezfun.com › اخبار


۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – رسوایی سیاوش صبا مجری بهایی شبکه من و تو + عکس … این مجری تلویزیون ،همچنین در صحنه‌ ای در کنار منحرفین جنسی انگیسی ،با «خون» دندانهایش را مسواک می‌ زند. …. دانلود کلیپسالار عقیلیدر شبکه من و تو + عکس ۳ بهمن ۱۳۹۴.

«سالار عقیلی» با بچه های manoto | پگاه آنلاین – آخرین اخبار …

various.pegahonline.ir/news/…/سالار-عقیلی-با-بچه-های-manoto/


۴ روز پیش – یکی از نزدیکان سالار عقیلی درباره گفتگوی وی با شبکه «من و تو» …. عکس های یادگاری سالومهمجری من و تو و بهزاد بلور در کنار سالار عقیلی!

پشت پرده تلویزیون «من و تو» +عکس – سایت خبری تحلیلی …

www.tabnak.ir › صفحه نخست › فرهنگي


۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. – تلویزیون من و تو اولین تجربه کاری کیوان و مرجان عباسی نیست، تجربه مدیریتی آنها در … داشت و در یکی دو برنامه من و تو پلاس هم به عنوان مجری در کنار سام سرمدی فعالیت می‌کرد، پس از ….سالار عقیلی در من و تو، ادامه معمای شاه در ابهام …

عکس لو رفته از اتاق خواب مجری شبکه من و تو+ عکس / جام نیوز

khabarfarsi.com/ext/7253775


به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز به نقل از بولتن نیوز، در پی افشاگری امیدخلیلی، مجری شبکۀ«من و تو» علیه سعید کریمیان، مدیر شبکه جم و تداوم اختلافات بین …

من و تو – کافه سینما

www.caffecinema.com/new/index.php/cinema/…/من%20و%20تو.html


سالار عقیلی، در استودیوی شبکه “من و تو” حاضر شد+ تصویر+ واکنش نزدیکان عقیلی، … سیاسی با پرز داشته و دارد که در این عکس ها اینگونه در کنار پرز ایستاده است. … خطاب به وزیر: انتقاد شدید مجری شبکه خبر، از اوضاع درمان در کشور، و توصیف …

یوز – آخرین مطالب اهنگ جدید سالار عقیلی

www.yooz.ir/blogs/?t…اهنگ%20جدید%20سالار%20عقیلی


در حاشیه 6 ساعت پیش – عکس های جدید سالومه سیدنیا و بهزاد بلور مجریان شبکه های من و تو و بی بی سی را درکنار سالار عقیلی مشاهده خواهید کرد. عکس های یادگاری …

عکس یادگاری سالار عقیلی با من و تو

shomanews.com/NewsDetail/…/عکس-یادگاری-سالار-عقیلی-با-من-و-تو


۱ روز پیش – عکس یادگاری سالار عقیلی با من و تو. انتشار تصویر سالارعقیلی خواننده رسمی و پرکار داخل کشور، که این روزها … مجری بی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این شبکه، به … سالار عقيلي درشبكه من و تو ….. PrevNext.

تالار خبر | حضور سه کمدین در کنار هم در برنامه تلویزیونی”3 شو”

talarekhabar.com/حضور-سه-کمدین-در-کنار-هم-در-برنامه-تلویز/


۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. – مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه مجریان برنامه تلویزیونی 3 شو که جواد … عکس جنجالی سالار عقیلی با کارمندان شبکه من و تو · ۱۱ بازیکن تیم …

گوگوش همه چیز در مورد شبکه منو تو فاش کرد بهمراه عکس …

fun.baharfa.com/گوگوش-همه-چیز-در-مورد-شبکه-منو-تو-فاش-کر.html


جنجال حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای من و تو اخیرا سریال معمای شاه به اندازه … زن خارجی کیمیا درکنار همسرش +بیوگرافی[/caption] بازیگر فارسی زبان . …. در راس مجموعه شبکه و و یا رها اعتمادیمجریبهایی برنامه موسیقی آکادمی گوگوش، چشم …

مصاحبه با “من و تو” کار دست سالار عقیلی داد – سوک

sook.ir/fa/news/180616/مصاحبه-با-من-و-تو-کار-دست-سالار-عقیلی-داد


۵۰ دقیقه پیش – … حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و انتشار عکس‌هایش با مجریان این شبکه و … این خواننده موسیقی ایرانی از جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شد.

سالار عقیلی در کنار ندا جناب(مجری من و تو) و بهزاد بلور (مجری …

www.afsaran.ir/link/1194658


۱ روز پیش – شبکه خبری اجتماعی افسران جوان جنگ نرم. … سالار عقیلی در کنار ندا جناب(مجری من و تو) و بهزاد بلور (مجری بی‌بی‌سی). افسران – سالار عقیلی در …

ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو

tabantorbat.ir/ماجرای-حضور-سالار-عقیلی-در-لندن…/اخبار-ایران-و-جهان/


۱ روز پیش – ماجرای حضور سالار عقیلی در لندن و گفتگو با شبکه «من و تو» یکی از نزدیکان سالار عقیلیدرباره گفتگوی وی با شبکه «من و تو» توضیحاتی را ارائه داد. به گزارش پایگاه اطلاع … Previous; Next. فریاد رسای مرگ بر ال …. DSCF2194. ال سعود مجری برنامه های صهیونیستها و ایالات متحده در منطقه خاورمیانه است. رضوی.

تصویر جالب ندا مجری شبکه من و تو در سواحل ایران

www.naghola.com/fun-18174.html


۱۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. – تصویر جالب ندا مجری شبکه من و تو در سواحل ایران … شبنم قلی خانی کنار دریا+عکس … تصویر حضور سالار عقیلی در استودیوی شبکه من و تو !

اخبار فرهنگی و هنری موضوع: – شمسه

salam98.ir/category/اخبار-فرهنگی-و-هنری/


واکنش یک خواننده موسیقی پاپ به حضور سالار عقیلی در شبکه منو تو … سالار عقیلی در کنار مجری های من و تودر پی انتشار شایعه مهاجرت سالار عقیلی و گفتگو با …

اندازه سالار عقیلی بالاتر از میزانسن ابلهانه «من و تو» است

ehavadar.com/…/اندازه-سالار-عقیلی-بالاتر-از-میزانسن-ابلهانه-«من-و-ت…


۱۹ ساعت پیش – حضور سالار عقیلی که خیلی ها با صدایش شکوه وطن را به یاد می‌آوریم در شبکه ای … کاش او مشاورانی درست داشته باشد تا به او بگویند شبکه من و تو همان شبکه … ملودی ها هر کدام یک معنا دارند و از کنارهم قرار گرفتنشان صدایی گوشنواز میشود یا گوشخراش. … از سوی دیگر سالار باید آنقدر باهوش می‌بود که بداند دو نفرمجری …

عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار …

www.arazpress.ir/View/…مجری-من-و-تو…کنار-سالار-عقیلی!/163209


۱ روز پیش – عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار سالار عقیلی! عکس های جدید سالومه سیدنیا و بهزاد بلور مجریان شبکه های من و تو و بی بی …

مسابقه دو و شنای تیمی – مجله اینترنتی میلیون | milioon.ir

milioon.ir/tag/مسابقه-دو-و-شنای-تیمی-106667


عکس های یادگاری سالومه مجری من و تو و بهزاد بلور در کنار سالار عقیلی! … و بهزاد بلور مجریان شبکه هایمن و تو و بی بی سی را در کنار سالار عقیلی مشاهده خواهید کرد.

حال و روز سالومه سیدنیا مهره سوخته شبکه من و تو – جام نیوز

www.jamnews.ir/detail/News/515881


۳۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. – سالار عقیلی جای تو در شبکه «من و تو» نیست! … «سالومه سیدنیا» یکی ازمجریانتلویزیون ماهواره‌ای «من و تو» است که پس از اجرای برنامه «سالی …

حضور جنجالی سالار عقیلی در شبکه من و تو + عکس |

irandownload.gigfa.com/?p=4514


۱۴ ساعت پیش – سالار عقیلی در کنار مجری های من و تو. سالار عقیلی در شبکه من و تو. سالار عقیلی درشبکه من و تو. سالار عقیلی در ماهواره. سالار عقیلی در شبکه من و …

«پژمان بازغی» مجری شد – افکارخبر

www.afkarnews.ir/بخش-فرهنگ-هنر-6/476033-پژمان-بازغی-مجری-شد


۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. – پژمان بازغی در کنار بازیگری حضور فعالی در رشته‌های ورزشی از این دست دارد اجرای … «پژمان بازغی» مجری شد … سالار عقیلی در شبکه من و تو/عکس.

تصویر قبل از عمل “مژده لواسانی” مجری شبکه دو – نامه نیوز

namehnews.ir/fa/news/…/تصویر-قبل-از-عمل-مژده-لواسانی-مجری-شبکه-…


مژده لواسانی مجری برنامه “کافه سوال” شبکه دو سیما عکسی از خود در کودکی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد. به گزارش نامه نیوز … سالار عقیلی در شبکه من و تو/ عکس …

رسوایی مجری تلویزیون بهایی «من و تو» – مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/news/…/رسوایی-مجری-تلویزیون-بهایی-من-و-…


۲۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. – این مجری تلویزیون ،همچنین در صحنه‌ای در کنار منحرفین جنسی انگیسی ،با «خون» … به دلیل خوی متجاوز مدیران و کارکنان «من و تو»، از این شبکه پا به فرار گذاشته اند. … اندازه سالار عقیلیبالاتر از میزانسن ابلهانه «من و تو» است.

مجری شبکه “من و تو” در صداوسیما +تصاویر – تیتریک

titre1.ir › فرهنگ › سینما و تلویزیون


ماجرای حضور سالار عقیلی در من و تو … عکس علی دایی و همسرش در کنار روحانی (۲۸۳۹ بازدید) ….مجری شبکه “من و تو” در صداوسیما +تصاویر … یقینا این موضوع می‌تواند برای سالومه و شبکه ضد انقلاب من و تو یک تبلیغ باشد و موجب می گردد بسیاری از …

salaraghili

irotags.com/tag/salaraghili


سالار عقیلی، خواننده “معمای شاه” بعد از حضور در برنامه “من و تو”، ساعاتی پیش تصاویر یادگاری تازه‌اش را با اهالی این شبکه و مجری “بی بی سی” منتشر کرد. …. امشب در كنار بهترينها كنسرت استاد سالار عقيلى عزيز و گروه موسيقى بى نظيرشونگروه …

حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر – دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/online/1000900/


۳ ساعت پیش – حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر … پس از حواشی اخیر حضور سالار عقیلی در شبکه من و تو و انتشار عکس‌هایش با مجریان این شبکه و بی بی سی فارسی؛ این خواننده موسیقی ایرانی از جشنواره موسیقی فجر کنار گذاشته شد.

جدایی سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو از همسرش /تصاویر

vakonesh.com/farhang-va…/جدایی-سالومه-سیدنیا-مجری-شبکه-من-و-تو-ا…


۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. – سالار عقیلی … رسوایی دیگر در شبکه من و تو، این شبکه سلطنت طلب را به سقوط، … سالومه سیدنیا ، یکی از مجریان تلویزیون ماهواره‌ای «من و تو» است که پس از … مهناز افشار در کنار مهراوه شریفی نیا/عکس · رازهای مالی که همسرتان نمی …

«من و تو» و معمای سالار عقیلی – باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › موسیقی و هنرهای تجسمی


۱ ساعت پیش – با حضور سوال برانگیز سالار عقیلی در شبکه «من و تو» مسئولان … تکمیل می شود که عکس هایی از سالار عقیلی با مجریان زن این برنامه هم در فضای مجازی و رسانه … سمفونیک و ملی در کنار ارکستر صدا و سیما در جشنواره فجر حضور دارد.

عکس یادگاری سالار عقیلی با من و تو-پارسینه|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=عکس-یادگاری-سالار-عقیلی-با-من-و-تو…


۱ روز پیش – عکس یادگاری سالار عقیلی با من و تو-پارسینه|خبرپو, مرجع اخبار و نيازهای اینترنتی. … شورای فنی در کنار محمد بنا است/ حضور عبدولی با نظر سرمربی بود …. مجری بی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتوو دیگرمجریان این شبکه، به …

من و تو+

https://www.manototv.com/shows/manotoplus/show40


۱۷ ساعت پیش – از طریق manotoplus@manototv.com میتوانید با برنامه من و تو پلاس در تماس باشید. …من‌ و تو+ سالار عقیلی، چرخ و موتور و هومن مقراضی …. نیتی نمک به زخم طرفداران استیج پاشید و گفت “حالا بیایید استیج را کنار بگذازیم و به مطالب دیگر بپردازیم” …. در برنامه من و توپلاس اون مجری آخری که آوردین خیلی مصنوعیه.

ستاره ها – عکس یادگاری سالار عقیلی با من و تو

www.setarehnews.ir/fa/doc/news/66155/


۱ روز پیش – انتشار تصویر سالارعقیلی خواننده رسمی و پرکار داخل کشور، که این روزها در … با بهزاد بلورمجریبی‌بی‌سی و سالومه سیدنیا مجری من‌وتو و دیگر مجریان این شبکه، به یادگار گرفته است. … فرشید نوابی در کنار امین حیایی/عکس.

سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! – پایش

payeshonline.com/news/28989/سالار-عقیلی-به-شبکه-من-و-تو-رفت!


۱ روز پیش – سالار عقیلی به شبکه من و تو رفت! … خود در لندن به استودیو من‌وتو متعلق به سلطنت طلبان رفت و در برنامه من‌وتوپلاس گفت …. انتقاد مجری زن از یک بیمارستان دولتی … واکنش لوزانو به درگیری‌های اخیر والیبالی‌ها؛ با آنها کنار نمی‌آیم …

سالار عقیلی؛ از حضور در شبکه مازندران تا من وتو+ اتفاق …

el-akhbar.com/سالار-عقیلی-حضور-شبکه-مازندران-وتو-968599/


۱۲ ساعت پیش – سالار عقیلی؛ از حضور در شبکه مازندران تا من وتو+ اتفاق جالب … بود در روزهای اخیر با انتشار مصاحبه اش با شبکه ماهواره ای من وتو و عکسهای وی با مجریان این شبکه به نظر می رسد با دردسر … بائو از تیم نساجی مازندران کنار گذاشته شد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 1,326
  • بازدید کلی : 18,350